Paardrijden

16 juli 2019 - Saint-Aubin-le-Monial, Frankrijk

Bonjour,

• Om half 10 in de ochtend lopen we naar de stallen. We gingen naar de stallen voor de paarden, Pim ging te paard. 🐴
  • Samen met de eigenaar van de camping en Jean (en ik) gingen wij met de mountainbike de paarden volgen, er was nog een ander meisje die mee ging naar het bospad. Jean en ik fietsen voorop en de paarden gingen soms in draf mee.
  • Toen we weer op de camping waren mocht ik nog effe in draf op het paard een rondje maken.
  • Daarna gingen Jean en ik zwemmen. Na het  zwemmen gingen we naar een Hyper-Hyper-Hyper-marché, die was mega groot!! In de winkel hebben we dingen gekocht, ik een vulpen met verschillende kleuren inktpatronen, Jean 2 bussen Pringles waarvan hij eentje 'hartstikke goor' vond. Mama en Pim hebben gewoon boodschappen gedaan.
  • Daarna gingen we leren brieven schrijven, Jean kon dat volgens Pim niet; de kleine j is bij wijze van spreken een grote J 😂. Als je een fout had moest je opnieuw een brief schrijven aan iemand.
  • Mama had belooft om vandaag nog te gaan zwemmen, Pim ging zelfs mee 🥵.
  • Nu zitten we bij de caravan naar de paardjes te kijken, net was er een veulentje aan het drinken bij haar moeder 🥰.

Au revoir!

- Lieve 😘

1. Els enCees:
    16 juli 2019
    Wat een leuk verhaal weer. En mooie foto's van een stralende dag!
    Hier kleurt de lucht morgen gelukkig ook weer blauw.