Weer een luierdagje

18 juli 2019 - Saint-Aubin-le-Monial, Frankrijk

Het moet niet gekker worden, maar gisteren hadden we weer een luierdag. Eerst natuurlijk brood op ons vast adresje in Ygrande gehaald, daarna heeft Lieve weer een ritje op een paard gemaakt. Zelfs achterstevoren en staand te paard! Nadat de paarden en het veulen na het borstelen op stal zijn gezet hebben we ons klaargemaakt voor een wandeling in het bos. De eigenaresse van de camping, Thea en de honden Amigo en Pastel gingen ook mee. Vooral Pastel vond het stokken gooien van Jean erg leuk.

Lieve mocht foto's maken met de spiegelreflexcamera van een meisje, Lisa, dat ook mee was met het wandelen. Ze bleek ook heel goed te kunnen tekenen. Er werd dus heel wat informatie over en weer uitgewisseld.

Na de wandeling was het tijd voor een terrasje in één van onze favoriete dorpjes, Souvigny. Weer een orangina en voor de kids een diabolo met weer een nieuwe smaak!

In de avond zijn we met een heel groepje op de camping samen gaan BBQ-en tot zonsondergang...

1. Ted en marlies:
    18 juli 2019
    Mooie circusact Lieve. Wij vinden het heel leuk jullie verhaaltjes te lezen. Kijken er weer naar uit.