Nieuwe camping in de Ardeche

25 juli 2021 - Bidon, Frankrijk

Zaterdag 24 juli

Vandaag zijn we naar de Ardeche gereden, een ritje van 100 km, waar we uiteindelijk 3 uur over gedaan hebben. Veel drukte rondom Valence en Montelimar heeft ons doen besluiten om helemaal binnendoor te gaan.

De reis start met een gefrustreerde wielrenner met een Jumbo Visma trui, een man die wel heel veel grote vliegers heeft, lavendelgeuren (dat is het voordeel van met open raam rijden) en af en toe een carambar.

Na heel wat uurtjes bereiken we de camping en deze is echt prachtig en uniek. Het zoeken van een plek kost even wat tijd ondanks dat we gereserveerd hebben, maar het resultaat mag er zijn.

Om de verhitte lijven te doen verkoelen gaan we naar het prachtige zwembad en vinden verkoeling in het zoute water.

Femke reserveert een plek in het restaurant vanavond en daarna komen we bij in de hangmatten op onze plek.

Na half 8 sloffen we naar het restaurant en eten de specialiteiten uit de Ardeche.

Voor het donker maken Pim, Jean en Femke nog een wandeling op het domein en ontdekken allerlei leuke plekjes.

Na tienen zoeken we onze bedjes op en zien in de verte de lichtflitsen van het onweer.

1. Cees:
    25 juli 2021
    Inderdaad een geweldige plaats op de camping met een mooi zwembad. Lijkt ons een aanrader.
  2. Femke Haest:
    25 juli 2021
    Zeker een aanrader, ook voor jullie!
  3. Ted en marlies:
    26 juli 2021
    Prachtige natuur. De slakken zagen er ook lekker uit. Dan 's avonds nog een mooi muziekje erbij, als God in Frankrijk.
  4. Femke Haest:
    26 juli 2021