Nieuwe camping in de Ardeche

25 juli 2021 - Bidon, Frankrijk

Zaterdag 24 juli

Vandaag zijn we naar de Ardeche gereden, een ritje van 100 km, waar we uiteindelijk 3 uur over gedaan hebben. Veel drukte rondom Valence en Montelimar heeft ons doen besluiten om helemaal binnendoor te gaan.

De reis start met een gefrustreerde wielrenner met een Jumbo Visma trui, een man die wel heel veel grote vliegers heeft, lavendelgeuren (dat is het voordeel van met open raam rijden) en af en toe een carambar.

Na heel wat uurtjes bereiken we de camping en deze is echt prachtig en uniek. Het zoeken van een plek kost even wat tijd ondanks dat we gereserveerd hebben, maar het resultaat mag er zijn.

Om de verhitte lijven te doen verkoelen gaan we naar het prachtige zwembad en vinden verkoeling in het zoute water.

Femke reserveert een plek in het restaurant vanavond en daarna komen we bij in de hangmatten op onze plek.

Na half 8 sloffen we naar het restaurant en eten de specialiteiten uit de Ardeche.

Voor het donker maken Pim, Jean en Femke nog een wandeling op het domein en ontdekken allerlei leuke plekjes.

Na tienen zoeken we onze bedjes op en zien in de verte de lichtflitsen van het onweer.