Oude herinneringen

27 juli 2021 - Bidon, Frankrijk

Dinsdag 26 juli

Na een paar lome dagen op de camping met een daginvulling van lezen, zwemmen, spelletjes en lekker eten was het vandaag tijd voor actie. Gisteren hadden Pim en Femke al wat actie omdat na een kleine offroad trip door de lavendelvelden de band lekt raakte. Na een half uur lag de reserveband er al op en na een uurtje was een nieuwe besteld. Nu wachten tot donderdagmiddag..

Enfin, oude herinneringen ophalen vandaag, dus na touren door de gorges de l'Ardeche richting Casteljau en camping la Vignasse opgezocht. Eerst bij de bar een diabolo gedronken en daarna heerlijk afkoelen in de stroomversnellingen. Na uren ook tegen de stroom in gezwommen te hebben, zijn we teruggereden naar de camping. Daar iedereen lekker gedoucht, zodat we naar het kleine marktje in St. Remèze konden. Lieve zocht een klein armbandje uit en na wat slenteren door nauwe straatjes met veel katten zijn we teruggekeerd naar de camping.

Daar hebben we pannekoeken gebakken en Jean mag nu de afwas doen waardoor de rest even bij kan komen bij het Wi-Fi punt.