Lieve haar verhaal over Oostenrijk

31 juli 2018 - Spital am Pyhrn, Oostenrijk

We zitten nu in Oostenrijk! We hebben net een fikse wandeling gemaakt over de berg 1400 meter omhoog en heel stijl! En op het laatst moesten we weer omlaag.... Je raad het al... door twee enkels heengezakt 😂. De tocht was 15 km. We gingen van hut naar hut omhoog het omlaag. ⬆-⬇. We zijn gisteren in een blote voeten pad geweest en er liepen allemaal naakt slakken en Jean is er 3keer in gaan staan en mama 4keer 😂🐌. En nu zijn onze voeten helemaal zacht! 🐻. Oja we zijn ook nog naar een bobslee baan geweest. Pim vloog uit de bocht en deed net alsof hij dood was en mama werd boos op Pim, maar nu lachen we er om !! We gaan zeker nog heel veel dingen doen!
Groetjes LIEVE😘
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Cees:
    31 juli 2018
    Wat een leuk en interessant verhaal. We hebben gelachen om de grappige dingen die jullie meemaken. Zijn benieuwd naar het volgend reisverslag van jou. Liefs Oma&Opa
  2. Ted en marlies:
    31 juli 2018
    Lijkt me wel een glibberige bedoening met die slakken. Wij hebben er elke avond heel veel op het gras als we gesproeid hebben. Ik vind het vieze beestjes. Wij hopen dat jullie nog veel avonturen gaan beleven. Groetjes ted en marlies
  3. Cees:
    31 juli 2018
    Zijn ook benieuwd naar het verhaal van Jean over zijn voetcontact met de naaktslakken.
  4. Lisette en Johan:
    31 juli 2018
    Leuk zeg, al jullie verhalen!
  5. Anneke John:
    31 juli 2018
    Lieve lieve heel mooi verhaal. Wij hebben geen slakken ze kruipen naar de tuin van nr 9. Daar is het nu rustig.
  6. Simone:
    1 augustus 2018
    Goeie tip voor je voeten die naaktslakken! :-) Nog een fijne vakantie toegewenst! Liefs, Simone