Reptiland

20 augustus 2020 - Brivezac, Frankrijk

Dinsdag 18 augustus

In de ochtend rijden Femke, Pim en Lieve eerst naar Argentat waar een tweedehands winkeltje haar deuren opent. Gewapend met een knuffelbeertje komt Lieve gelukkig naar buiten!

Vandaag staat Reptiland op het programma, dat wil zeggen voor Femke en Jean. Pim en Lieve gaan de plaatsjes Martel en Souillac bekijken.

In reptiland zit het vol met reptielen, Jean raakt niet uitgekeken! De kameleon is voor Jean favoriet en voor Femke de varaan. Er wordt ook een demonstratie gegeven, waar een rat gevoerd wordt aan een pyton. Nogal een luguber gezicht. We zien dat de verzorgers de hokjes tot in de puntjes schoonmaken en ook op Covid gebied is er veel bescherming. Na uren kijken en info opdoen, komen Lieve en Pim ons ophalen. Die hebben samen op een terrasje een lekker ijsje en profitorolles gegeten.

Samen rijden we weer naar Brive. Hier haalt Jean bij een comic winkel nog een souvenier van zijn vakantiegeld. We rijden terug via een bar waar we nog wat wilden drinken, maar helaas dicht! Dan maar een drankje op de camping.

Op de camping luieren we nog wat waarna het tijd is voor het avondeten.

Lieve groet

De Tardis Family