Bourges

20 juli 2019 - Bourges, Frankrijk

Hey 🥴👋,

Welkom bij een nieuw verhaal. Gisteren waren we eerst naar een markt gegaan op die markt waren allemaal kraampjes, logisch. Waar je eten, kleren en andere dingen kan kopen. Mama heeft daar een mandje gekocht voor de boodschappen. 🛍

Daarna wisten we niet echt wat we moesten doen. Mama dacht, laten we naar een stad gaan, dus we gingen naar Bourges.🚗

In Bourges gingen we door smalle straatjes een terrasje zoeken. Toen we bij een terrasje waren, gingen we even naar de wc. En we wilden iets bestellen maar het was eigenlijk vrij prijzig. Dus we dachten een salade te nemen. Toen we naar andere mensen keken, die ook sla hadden genomen, zagen we gewoon een balletje sla met een lap zalm erop liggen. Dus we gingen heel onopgemerkt naar een ander terrasje. Aangezien buiten alles vol was, gingen we binnen zitten. 🥓🥕🥘🥨

Dat restaurantje was gelukkig wel goed en bleek heel lekker te zijn.🥰

Nadat we hadden geluncht zijn we naar een grote kathedraal gegaan en waren naar binnen gegaan om te kijken. Mama en ik wilden daar nog onder de kerk kijken (crypte), maar dan moet je een toer nemen en daar hadden we geen zin in. Daarna zijn we naar een museum (museé l'histoire nature) gelopen en hebben daar hele mooie opgezette beesten gezien en ook mooie stenen. Je zag ook dingen over het menselijk lichaam. 🐅

Na afloop van het bezoek liepen we terug naar de auto en zijn we richting de camping gereden. Op de camping maaken we ons klaar om een pizza te eten.🍕

Na het eten hebben Jean en ik nog heel lang gezwommen.

groetjes Lieve 👋🏻😘

1. Ted en marlies:
    20 juli 2019
    Weer een mooi verhaal, net als gisteren van Jean. De kathedraal van bourges is inderdaad prachtig. Mooie stad. Zijn benieuwd wat jullie nu weer gaan beleven. Liefs van ons.
  2. Els enCees:
    21 juli 2019
    Dat was weer een mooie dag met spannende en ontspannende activiteiten. Leuke tekst weer.
    Liefs voor jullie allen.