Aankomst in de Drôme

18 juli 2021 - Léoncel, Frankrijk

Na een rit die voorspoedig begon met een lekker ontbijt in het dorpje bij de camping (lees Pim en Femke een éclair en Jean en Lieve een aardbeienmacaron), ging het vanaf Lyon moeizamer. Uiteindelijk het laatste stuk de RN genomen en met een picknick op een verlaten parkeerplek bij een SuperU kwamen we aan in Barbières, het beginpunt om de Vercors te verkennen. Onderweg al vele zonnebloemvelden en lavendelvelden gezien en geroken en een fascinerend zicht op de Alpen.

Op de camping, Le Gallo Romaine, worden we uiterst vriendelijk welkom geheten en na een tour over de camping kunnen we ons gaan installeren. Gezien we van plan zijn om een weekje te verblijven, maken we een luxe kampement.

Na een borreltje kletsen we aan tafel en nemen we een frisse douche, waarna we een pasta met nog thuis gemaakte pesto klaarmaken.

Nu even bij het WI-FI punt het laatste nieuws ophalen want op onze plek is nul bereik, echt vakantie dus!

1. Mickelle:
    18 juli 2021
    Laat de vakantie net zo heerlijk zijn als de geur van de lavendelvelden en net zo zonnig als het zicht op de zonnebloemvelden.
  2. Femke Haest:
    20 juli 2021
    😍 gaat lukken!
  3. Cees:
    18 juli 2021
    Wij hebben ook zin in macarons en eclairs.Geluksvogels dat jullie zijn.Geniet maar lekker in La douche France.