Oor

15 augustus 2020 - Brivezac, Frankrijk

Na de dokter zijn we naar pharmacie gegaan en hebben we ALLE medicatie gehaald die ik moet slikken :"(. Het werkte best snel en doet nu veel minder pijn. Op de camping zijn we naar de rivier gegaan en zijn Jean en mama van de stroomversnellingen afgegaan en Pim heeft het maar 1× gedaan 🙄. Mietje. Ik mocht niet ivm mijn oor. Daarna zijn mama en ik gaan Rummikubben, ik dacht dat ik had gewonnen, maar dat bleek dus niet zo te zijn 😪. Jean was bezig met zijn mieren en Pim was de Artisjokken aan het koken. Na het eten zijn we gaan slapen, want het was al laat.

Doeggg,

Lieve 👋

1. Ted en marlies:
    16 augustus 2020
    Het is te hopen dat je snel opknapt, want het is natuurlijk heel erg jammer als je in de vakantie met warm weer niet in het water kunt. Wij vinden het fijn om jullie verhalen te lezen. Groetjes van ons.
  2. Femke Haest:
    18 augustus 2020
    Het gaat iedere dag gelukkig steeds beter.
    Deze week komen er nog meer verhalen...