Zomervakantie 2020

28 juli 2020 - Cuijk, Nederland

Bijna start onze zomervakantie jaartal 2020. Dit jaar, voor zoals zovelen van ons, een heel bijzonder vakantiejaar in verband met Corona. De plannen waren om zaterdag 1 augustus naar de USA te vertrekken en wel met als startpunt NY. Vandaaruit wilden we via Washington met een camper naar het zuiden reizen en de staten Georgia en Florida aandoen. Gezien het uitreisverbod maar ook de hoge besmettingsgraad hebben we de reis voor dit jaar geannuleerd en zijn we op zoek gegaan naar een gezond alternatief. We weken uit naar Kroatië om daar al dobberend op een zeilbootje vissen te bekijken en misschien wel dolfijnen te spotten. We hadden de vinger op de knop om onze boot vast te leggen toen de kleur van het reisadvies voor Kroatië van geel naar oranje ging. Helaas, nieuwe plannen maken, ook wel weer leuk, zo reizen we heel Europa virtueel af.

Onze plannen zijn om zoals al heel wat jaren eerst de caravan voor het huis van de familie Haest te stallen in Hulsberg en vandaaruit naar ons geliefde en vertrouwde Frankrijk af te reizen. We houden jullie op de hoogte, want met Corona weet je het niet!

1. Ted en marlies:
    29 juli 2020
    Wij zullen weer genieten van jullie reisverhalen.
  2. Perry:
    30 juli 2020